Leroy Niemel

Een verbinder met strategische visie en tentakels in marketing, branding en fashion.

Leroy opereert als merk- en cultuurexpert onder de vlag van Canvas Black: een consultancy bureau waarbij bewustwording, creativiteit en innovatie de boventoon voeren. Zijn bedrijfsfilosofie is gestoeld op vooruitgang door verbinding, met inzet van merkstrategie, kennisdeling en open gesprekken. Zo voegt Canvas Black doorlopend een steentje bij aan conversaties over inclusiviteit en cultuur.

De afgelopen 15 jaar heeft Leroy zich ondergedompeld in verschillende creatieve en culturele communities, in zowel binnen- als buitenland. Hij runde zijn eigen sales en marketing agency, werkte met merken als Bacardi, Puma, ID&T en Daily Paper en stond aan het roer als eerste brand manager van modehuis Filling Pieces. Ook verzorgde hij een bijdrage in de debuutpublicatie van Wit Huiswerk en werkt hij als programmaontwikkelaar bij creatieve incubator Plus Plus One.

 

WAAROM LES VAN LEROY?

Met zijn verfijnde kijk op branding en cultuur is Leroy een waardevol kompas en sparringspartner voor iedereen die behoefte heeft aan een inclusievere bedrijfskoers. Hij maakt complexe materie transparant op een oordeelsvrije manier en voorziet je van hands-on tools om direct impact te kunnen maken.

Ook interessant

Marc Derby & Nadir Mea

Creatief ondernemersduo en recruitment experts, met een neusje voor bemiddeling op de moderne arbeidsmarkt. Opereren zowel aan de kant van werkgever als werkzoekende.

Marc Derby & Nadir Mea

Leroy Aznam

Een multidisciplinaire ondernemer met een achtergrond in PR, branding, marketing en communicatie.

 

Leroy Aznam

Inbox inspiration

Kersverse inspiratie, relevante tips en gratis workshop tickets: iedere maand iets moois in je digitale postvak.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If
you continue, we’ll assume that you are happy to receive the cookies on our website. Read our cookie policy.