Inclusion & New Perspectives 

Met zijn verfijnde kijk op branding en cultuur is Leroy een waardevol kompas en sparringspartner voor iedereen die behoefte heeft aan een inclusievere bedrijfskoers. Hij maakt complexe materie transparant op een oordeelsvrije manier en voorziet je van hands-on tools om direct impact te kunnen maken.

Leroy opereert als merk- en cultuurexpert onder de vlag van Canvas Black: een consultancy bureau waarbij bewustwording, creativiteit en innovatie de boventoon voeren. Hij werkte eerder samen met merken als Bacardi, Puma, ID&T en Daily Paper en stond aan het roer als eerste brand manager van modehuis Filling Pieces. Ook verzorgde hij een bijdrage in de debuutpublicatie van Wit Huiswerk en werkt hij als programmaontwikkelaar bij creatieve incubator Plus Plus One.

Learnings & insights

  • Kennis van onderbelichte invalshoeken
  • Het verbreden van perspectieven
  • Het inzichtelijk maken – en bestrijden van – blinde vlekken
  • Hands-on tips voor inclusievere betrekking in de breedste zin van het woord

 

Direct aanvragen

Inbox inspiration

Kersverse inspiratie, relevante tips en gratis workshop tickets: iedere maand iets moois in je digitale postvak.

We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If
you continue, we’ll assume that you are happy to receive the cookies on our website. Read our cookie policy.